Jak reklamować się w Internecie?

adwords

Odpowiedź na pytanie zawarte w tytule trapi wielu przedsiębiorców, ale też specjalistów od marketingu. Internet rozwija się bardzo dynamicznie i wciąż poszukiwane są nowe sposoby wykorzystania tego medium w reklamie. Jednym ze skuteczniejszych jest kampania Adwords. Wokół tego tematu narosło całkiem sporo mitów, jednak jak pokazują badania niezależnych ośrodków, klikalność linków sponsorowanych, czyli właśnie Google Adwords jest ciągle na wysokim poziomie.

Jeśli dodać do tego wyniki badań pokazujących, że ponad 80% użytkowników Google nie przechodzi na drugą i kolejne strony wyników wyszukiwania, mamy pełen obraz tego, jak ważna jest pozycja w Google. A linki Adwords znajdują się zawsze na samej górze. Co więcej, są one klikane przez użytkowników nawet pomimo tego, że są oznaczone jako reklamy. Dowodzi to faktu, że ludzie chcą otrzymywać reklamy, które są dla nich spersonalizowane, a z tym mamy do czynienia w takim wypadku. Nie są to już przypadkowe, często irytujące i nie dające się zamknąć pop-upy, ale oferty na konkretne zapytania w wyszukiwarce. Świat marketingu idzie do przodu i dąży do coraz lepszego targetowania odbiorców. To już nie masowe zalewanie treścią reklamową, ale nastawienie na konkretny cel – osoby zainteresowane produktem lub usługą, który oferujemy. Dzięki temu reklama jest dużo bardziej efektywna niż dawniej, gdy strzelano nimi na oślep. Szczególnie dobre efekty uzyskamy kontaktując się z ekspertami w dziedzinie reklam Google Adwords.

Warto więc rozważyć ten rodzaj marketingu internetowego, gdyż jest on na pewno skuteczniejszy i, nie ma co ukrywać, również tańszy od pozycjonowania, które również pomaga osiągnąć wyższą pozycję w Google. Jest on też ceniony za etyczność, bo odbiorca nie czuje się wprowadzony w błąd, gdy od początku ma świadomość, że link w który klika jest reklamą. A to naprawdę ważne dla osób, które cenią sobie dobry wizerunek własnej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *