Reklama firmy – słodycze reklamowe

strategia firmy

Upominki reklamowe dla kontrahentów to temat, który pojawia się praktycznie w każdej większej firmie. Chcemy przekazać kontrahentom coś, co będzie przypominało o naszym przedsiębiorstwie i wywoływało przyjemne skojarzenia związane z naszą firmą.

Temat takich upominków pojawia się zwykle przed świętami Bożego Narodzenia – to czas obdarowywania się prezentami i naturalne jest, że właśnie w tym okresie szczególnie myślimy co podarować naszym klientom i partnerom. Można również obdarować naszych kluczowych klientów podczas targów. Bardzo dobrym pomysłem na skromny upominek są czekoladki z nadrukiem bądź też cukierki z nadrukiem. W czasie targów do tego można poczęstować kontrahentów filiżanką świeżo zaparzonej kawy. Nie ma co ukrywać, że kofeina i słodki smak to coś co lubimy najbardziej.

Cukierki z nadrukiem można też wręczyć kontrahentowi, aby zabrał je do domu i zjadł sam, bądź poczęstował bliskich, np. dzieci, które uwielbiają słodkości. Takie słodkości mogą też leżeć w miseczce podczas spotkania służbowego w siedzibie firmy. Spoglądając na papierek z nazwą i logotypem firmy każdy będzie przywoływał w pamięci pozytywne skojarzenia – w końcu to słodki smak. Dbajmy o naszych klientów i starajmy się, aby dobrze nas zapamiętali, to przepis na sukces praktycznie w każdej branży. Przygotowywanie i wręczanie kontrahentom drobnych upominków to bardzo miły zwyczaj. Trzeba pamiętać, aby wybrać dobrych wykonawców, którzy takie upominki przygotują. W przypadku produktów spożywczych szczególnie zadbajmy o datę ważności i świeżość.

Zobacz też: Cukierki z nadrukiem

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *